Skargi i wnioski wnoszone na piśmie powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) wnoszącego skargę lub wniosek i należy przesyłać je na adres:

Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu
Departament Kontroli i Nadzoru
ul. Senatorska 12 pok. 224
00-082 Warszawa

Zgodnie z §8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające ww. danych pozostawia się bez rozpoznania.

Skargi i wnioski telefonicznie należy wnosić u pracowników pod nr tel.:
(22) 2443 159
 
Skargi i wnioski wnoszone faksem należy przesłać pod nr:
(22) 2443 283
 
Skargi i wnioski wnoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesyłać na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wykorzystując elektroniczną skrzynkę podawczą.

Przyjęcia interesantów w celu złożenia skargi lub wniosku do protokołu odbywają się w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki przy ul. Senatorskiej 12 w Warszawie. Interesantów przyjmuje Departament Kontroli i Nadzoru w:

poniedziałki 14.15 - 17.15,
środy 10.00 - 14.00.