5 listopada w siedzibie Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Liderki w sporcie, realizowanego w ramach projektu Akademii Zarządzania Sportem. O budowaniu marki osobistej mówiła Anna Błaszczuk, ekspertka w zarządzaniu talentami i rozwoju kobiet w biznesie.

 

zdjecie glowne

 

Na początku listopada (05.11) odbyło się szkolenie „Marka osobista liderki – od wartości do budowania wpływu”.  Szkolenie było realizowane przez zespół Akademii Zarządzania Sportem w ramach cyklu „Liderki w sporcie”. 

Pod okiem Anny Błaszczuk, ekspertki w zarządzaniu talentami i rozwoju kobiet w biznesie, uczestniczki dowiedziały się, jak zbudować markę osobistą autentyczną i opartą na wartościach.

W trakcie warsztatów uczestniczki:

  • analizowały, jak są postrzegane i z czego chcą być znane,
  • identyfikowały swoje wartości, talenty i obszary ekspertyzy,
  • robiły analizę SWOT swojej marki,
  • planowały komunikację i obecność w mediach społecznościowych,
  • przygotowywały własny „elevator pitch”,
  • zastanawiały się nad strategią rozwoju marki na kolejne dwa lata.

Atmosfera szkolenia była inspirująca do działania i dalszego rozwoju.

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa z części, której dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki. https://www.gov.pl/web/sport