5 listopada w siedzibie Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Liderki w sporcie, realizowanego w ramach projektu Akademii Zarządzania Sportem. O budowaniu marki osobistej mówiła Anna Błaszczuk, ekspertka w zarządzaniu talentami i rozwoju kobiet w biznesie.

Na początku listopada (05.11) odbyło się szkolenie „Marka osobista liderki – od wartości do budowania wpływu”. Szkolenie było realizowane przez zespół Akademii Zarządzania Sportem w ramach cyklu „Liderki w sporcie”.
Pod okiem Anny Błaszczuk, ekspertki w zarządzaniu talentami i rozwoju kobiet w biznesie, uczestniczki dowiedziały się, jak zbudować markę osobistą autentyczną i opartą na wartościach.
W trakcie warsztatów uczestniczki:
- analizowały, jak są postrzegane i z czego chcą być znane,
- identyfikowały swoje wartości, talenty i obszary ekspertyzy,
- robiły analizę SWOT swojej marki,
- planowały komunikację i obecność w mediach społecznościowych,
- przygotowywały własny „elevator pitch”,
- zastanawiały się nad strategią rozwoju marki na kolejne dwa lata.
Atmosfera szkolenia była inspirująca do działania i dalszego rozwoju.
Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa z części, której dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki. https://www.gov.pl/web/sport
https://insp.pl/aktualnosci-wszystkie/8-aktualnosci/565-marka-osobista-liderki-od-wartosci-do-budowania-wplywu#sigProGalleria4a690174b5


